środa, 30 maja 2012

Rozdział 14.

- Oczami Rose -

  Od razu po obudzeniu , postanowiłam sobie już , że zerwę z Rayanem . Pewnie to będzie już koniec naszej przyjaźni . Rayan jest bardzo nerwowy . Ciekawe jak zareaguje . No więc wstałam i poszłam się ubrac . Dawno nie było tak gorąco , jak dzisiaj . Zeszłam na dół napic się wody . Rodzice razem z Emily i Lucasem pakowali się . Mama wspominała mi coś ostatnio , że jadą na jakiś biwak nad jeziorem . Nie przepadam za tym , dlatego zostaję w domu . Zapomniałam ! Przecież mama jeszcze nie wie o Justinie . Ugh .. jak ja jej to powiem ? Pewnie przeprowadzi ze mną rozmowę na jego temat . Już to sobie wyobrażam . -.- Bo Justin cię zranił , nie wiem jak mogłaś go wybrac , przecież Rayan jest taki dobry . Pff .. a co ona może wiedziec o moich uczuciach ?! O tym jak się czuję kiedy Rayan mnie przytula , albo całuje ? Czuję się , jakbym go oszukiwała . Więc czas jej to powiedziec .
- Mamo ? – powiedziałam zaspanym głosem .
- Hmm ?
- Bo .. mam ci coś ważnego do powiedzenia , no i wydaje mi się , a raczej jestem tego pewna , że ci się to nie spodoba . – nie mówiła nic . czekała , aż coś powiem . – no bo .. Rayan nie jest dla mnie . Zerwę z nim i wrócę do Justina . Przemyślałam to i wiem ,  że Jus to ten jedyny . Wytłumaczył mi się i ja mu wierzę . A czy tobie to pasuje , czy nie , nie obchodzi mnie to . Dla mnie ważne jest moje szczęście . Szczęście Justina także . - Mama aż uderzyła się głową o blat stołu , podnosząc spod niego klucze .
- Co ty gadasz ?! Justin ?! Przecież on cię zdradził ! Jak mogłaś mu to wybaczyc ?! – całemu zdarzeniu przyglądał się tata , Lucas i Emily .
- Mogłam .. nie mam serca z kamienia przecież . Wiem , że go poniosło . I wiem , że więcej tak nie zrobi . Czuję to . Widziałam w jego oczach smutek . To chyba dobrze świadczy co ? Nie jest pustym chłopakiem , który leci na każdą . Jak każdy w jego wieku , chciał przeżyc przygodę . – mama aż zaniemówiła .
-Ehh .. Rose .. ja na twoim miejscu … - przerwałam jej .
- Mamo !
- No dobrze , rób co chcesz , tylko potem nie dziw się , jak Justin złamie ci serce drugi raz .- uśmiechnęła się i mnie przytuliła. – myślałam , że będzie gorzej . uff ..
 Wyszłam z domu . Wyjęłam telefon z kieszeni i zadzwoniłam do Rayana .
- Heey , możemy się spotkac ?
- Oczywiście , kiedy tylko będziesz chciała , haha . – zaśmiał się .
- Ray , to nie żarty . Nie wiem , czy będziesz chciał ze mną po tym rozmawiac . Czy w ogóle będziesz chciał mnie znac . Bądź za 10 min tam gdzie zawsze . – Rozłączyłam się .
  Nie chciałam słuchac jego słodkich słówek . Miałabym wyrzuty sumienia . No wiec poszłam do parku. Usiadłam na ławce , a po kilku minutach przyszedł Rayan . Był cały blady . Chyba wiedział co się stało.
 - Z nami koniec , prawda ? – zapytał .
- ekhm .. tak .. – chrząknęłam .
- Spodziewałem się , że prędzej , czy później to nastąpi .
- Gniewasz się ? – spytałam .
- Nie wiem . Rose .. nie wiem . Ale wiem , że i tak będziesz dla mnie ważna . Słuchaj .. muszę wyjechac. Ojciec znalazł nową pracę 200 km stąd . Wyprowadzamy się tam na stałe . – to było dla mnie straszne.
- Nie wiem co powiedziec , będę tęsknic . – przytulilam go . Wkońcu dalej to mój przyjaciel .
- Ja też , ale nie martw się , przecież Justin się tobą zajmie . – zaśmiał się .
- Eeey , widzę , że humor to ty masz , haha . – roześmialiśmy się .
- Okej , muszę iśc się pakowac , pojutrze wyjeżdżamy .
- Już za tobą tęsknię . – przytulił mnie i odszedł .
Ja też poszłam do domu . Jakoś wszystko dzisiaj łatwo poszło . Rozmowa z mamą , Rayanem . Teraz czas spotkac się z Justinem . Weszłam na górę . Kurde , fajnie . Przez dwa dni chata wolna . Szkoda , że tylko przez dwa xd . Zadzwoniłam do Justina , który po 10 minutach pojawił się w drzwiach .

5 komentarzy:

  1. Ja już se myślę : Wolna chata + Justin = ♥ .
    I koniec rozdziału ; c , dziękuję :3 , hyhy <3
    Okeeeej . No chcę następny ^^ .
    A Ryan ♥ już idzie do mnie : * ,a raczej przeprowadza się : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Asiak z tą pierwszą linijką :D. Mega:*
    /Wiesz Kto < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uga Buga *.*
    Ray jaki nawiedzony . Zrywasz ze mną , hihi . Oj oj . : D
    Dobry koleś . Pewnie Rose wróci do JB , a nie jednak kocham Rayama .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie są razem <333 !
    Pisz Natalia Pisz : ) : *** !
    -Julla<3

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa <3
    wez dawaj dalej :*
    / natt . < 3

    OdpowiedzUsuń