sobota, 16 czerwca 2012

Rozdział 15 .


 - Oczami Rose -

 Wskoczyłam na łóżko , a on za mną . Położył się nademną i patrzył mi prosto w oczy . Uśmiech nie schodził mu z twarzy .
 - Ah .. nareszcie sobie dzisiaj odpocznę .. jak pójdziesz obejrzę jakiś film , a potem … - nie zdążyłam dokończyc , bo Jus mi przerwał .
- Ooo nie kochana ! Czy ty mówisz , że sama spędzisz noc w takim wielkim domu ? Nie zostawię cię samej nawet na sekundę ! – Zaśmiał się , po czym mnie pocałował . Chciał już ściągac ze mnie T-shirt , ale nie pozwoliłam mu na to .
- Nie , Bieber  przestań . Nie mam dziś na to ochoty .
- Dobrze . Poczekam . – uśmiechnął się i pocałował mnie w policzek .
Wstałam z łóżka i wzięłam ulotkę z jakiejś pizzerii , którą przyniósł dzisiaj listonosz razem z innymi ulotkami . Wzięłam telefon do ręki , po czym odezwałam się do Justina .
- To jaką zamawiamy ?
- Hmm .. mam ochotę … - przerwałam mu .
- Łookej , czyli zamawiam Klasyka . – wiedziałam , że Jus nie lubi owoców morza , a ja nie przepadam za innymi pizzami oprócz tych dwóch .
- No niech będzie . – uśmiechnął się .
  Wybiłam numer w komórce i zamówiłam pizzę . Miała przyjść za około 40 min , laska mówiła , że mają dużo zamówień i to trochę potrwa . Bieber dorwał się do mojego laptopa , a ja zeszłam na dół przygotowac popcorn .  Kiedy weszłam do swojego pokoju zobaczyłam Justina w tej samej pozycji , w której był , kiedy wychodziłam .
- Co ty tam tak zawzięcie czytasz ? – zaśmiałam się i powoli zbliżałam się do laptopa.
- Aa , nic ważnego . – powiedział zamotany i szybko zamknął komputer .  – to jak z tym popcornem ?
- Jest na dole . Cola też . Chodź , pomóż wybrac mi jakiś film .
  Zeszliśmy do salonu . Nogi mnie już bolały od tego ciągłego chodzenia . Wyciągnęłam płyty z szuflady i zaczęłam wybierac .
- To jaki film chcesz obejrzec ? – spytał Jus .
- Mam ochotę na jakiś horror .
- To dobrze , bo nie chciałbym oglądac komedii romantycznych , haha . – zaśmiał się .
  W ciągu kilkunastu minut udało mi się znaleźć wkońcu jakiś film . Jus wziął płytę i poszedł ją włączyc , a ja wyszłam odebrac pizzę . Przy Bieberze nie mogło się obejść bez rzucania się pieczarkami . A wczoraj myłam włosy -.-‘ Siedzieliśmy i oglądaliśmy horror. Zrobiło mi się trochę zimno . Jus to zauważył i objął mnie ramieniem , drugą ręką delikatnie pocierając moje ramię . Nie pamiętam kiedy zasnęłam . Obudziłam się około 2.30 w swoim łóżku przy boku Justina .
 - Udało mu się wnieśc mnie na górę , haha – pomyślałam i poszłam do łazienki .
 Kiedy wróciłam , Bieber dalej spał . W sumie ja też nie miałam nic innego do roboty , więc położyłam się obok niego . Biebsowi coś fajnego musiało się śnic , bo uśmiechał się przez sen . Odwróciłam się do niego plecami , zgasiłam lampkę i poszłam spac dalej . Obudziłam się około 9.00 . Justina nie było . Ubrałam się w szlafrok i kiedy miałam już schodzic na dół , zauważyłam przyklejoną do drzwi karteczkę . Było tam napisane „ Jestem na dole i robię ci śniadanie . Słodko spałaś i nie chciałem cię budzic . PS. Kocham Cię skarbie ; * .” Kiedy to przeczytałam , na mojej twarzy pojawił się uśmiech . Zbiegłam szybko po schodach i opierając się o balustradę przez chwilę obserwowałam JB robiącego naleśniki w kuchni . Kilka mu się przypaliło , haha sierota . Ale to nic , i tak go kocham . Po cichu zaszłam go od tyłu . Objęłam jego brzuch i przytuliłam się twarzą do pleców .
 - Dzień dobry skarbie . – powiedział uśmiechając się .
- Dzień dobry . – Odpowiedziałam ziewając .
- Jak się spało ?
- Wspaniale . Mogłeś mnie obudzic , pomogłabym ci  trochę . – stanęłam na palcach i pocałowałam Biebera w policzek .
- Oj tam , chciałem zrobic ci surprise’a . – zaśmiał się.
- Udało ci się . – tym razem musnęłam jego usta .
- Idę się ogarnąc , a ty uważaj lepiej , bo nie jeden już ci się przypalił sieroto . – roześmiałam się i poszłam na górę . Weszłam do garderoby i ubrałam się w to . Dzisiaj gorąco , a nie mam za dużo letnich ubrań . Muszę się na zakupy wybrac . No więc zeszłam na dół i zastałam tam Justina z Trish . Wyglądali na przestraszonych ..

_________________________________________________
Brak weny .

9 komentarzy:

  1. Surprise'a kojarzy mi się z panią Kasią = D i zaczęłam się smajlić : D .
    Miał być kisiel w gaciach =D ,ale łookej <3
    No i co będzie dalej no ? .
    Ja tu chcę następny ; *

    - Asiaczek XD .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co będzie dalej , to ma byc surprise ;d .
      Potem będzie kisiel , obiecuję ^ ^ .

      Usuń
    2. Gdzie potem ? ; o .
      Ja chcę teraz ; *

      - Asiaczek XD .

      Usuń
  2. Świetne!
    Kiedy 16 rozdział? : D
    Już się nie mogę doczekać ; D


    ~ Kate10262

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh my myślałam że bd coś związanego z biwakiem -.- : D
    /Olaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś się chyba będzie działo po między Trish , a Justinem !
    Dawaj następny ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. em wreszcie <33
    On ma jej nie zdradzać dopiero do sb wrocili : < :D <3333
    NASTĘPNY ! <3
    /Julla

    OdpowiedzUsuń
  6. No i nareszcie . ; * !
    TRoche przymuliłam z czytaniem , ale ważne że wgl ogarniam. ^^
    Słoodziaki z nich * _ *
    Dawaj następny . ; )


    / Patsoon. ; 3

    OdpowiedzUsuń