środa, 27 czerwca 2012

Rozdział 17.


  Kiedy dojechaliśmy na miejsce nie wierzyłam własnym oczom . Kamienica , w której mieszka Rayan wyglądała jak jakaś melina . Dobrze , że był przy mnie Justin , bo sama bałabym, się tam wejść . Na korytarzach cpuny dający sobie w żyłę ,a na schodach siedzące kurwy pod wpływem . Co on zrobił ze swoim życiem ? Weszliśmy na 3 piętro . Kiedy podeszłam pod drzwi od mieszkania Rayana , coś mnie zatrzymywało od zapukania w nie . Może to ten strach ? Strach przed tym czy Rayan mi otworzy , czy będzie chciał ze mną rozmawiac ? Wkońcu pokonałam swój strach i zapukałam do drzwi . Otworzyła mi piękna dziewczyna . Jej uroda była niesamowita . Ubrana była w czarny t-shirt i spodenki tego samego koloru . Na głowie miała czerwoną bandamkę . Stała trochę zmieszana . Patrzyła się na Justina i widac było , że nie wierzyła własnym oczom .
- Hej .. jest Rayan ? – zapytałam z delikatnym uśmiechem .
- A ty jesteś .. ?
- Jestem Rose , Rose Green . Przyjaciółka Rayana .
- aaah .. przypominam sobie . Rayan dużo mi o tobie opowiadał . – zaśmiała się . – proszę wchodźcie .
- Rayan ! Do ciebie . – powiedziała dziewczyna .
  Chłopak leżał na kanapie z słuchawkami na uszach . Justin usiadł w fotelu . Ja podeszłam do Rayana i zdjęłam mu słuchawki z uszu . Trochę się przestraszył .
- Cześc Rose ..
- Cześc Rayan ! O co chodzi ? Jaka mafia ? Dlaczego nie powiedziałeś mi o tym sam ? I przede wszystkim co cię nakłoniło do wstąpienia do mafii ? – pytałam .
  Rozmowę przerwał nam głos dochodzący z kuchni .
- Rayan ! Wychodzę , będę za godzinę . – dziewczyna przyszła i pocałowała Rayana w policzek , po czym wyszła z mieszkania .
 Rayan kontynuował .
- Otóż Rose .. Nie powiedziałem ci , bo nie potrafiłem .
- Jak to nie potrafiłeś ?! Nie rozumiem ! – zaczęłam krzyczec .
- Nie potrafiłem , bo wiedziałem jaka będzie twoja reakcja . Nie chciałem patrzec jak cierpisz z mojego powodu . Pytałaś jeszcze , dlaczego wstąpiłem do mafii . Victoria . To dzięki niej moje życie nabrało sensu po naszym rozstaniu . Kiedy ją poznałem , poczułem się jak nowonarodzony . Nie interesowałem się niczym . Liczyła się ona i tylko ona . A no i odbiegłem trochę od tematu .. Bo Victoria należy do mafii. Żeby się z nią spotykac , musiałem też do niej należec . To była decyzja na całe moje życie . Ale myślę , że mimo wszystko dobrze wybrałem .
- Nie wiem co mam powiedziec Rayan ..
- Nic nie mów .
- Eyy .. ale ja chcę ustrzymywac z tobą kontakt ! Rayan , nie możesz mnie tak zostawic !
- Wiesz , że to będzie trudne ? – powiedział . – Ale postaram się . – uśmiechnął się i przyjaźnie mnie uściskał .
  Po około trzech godzinach Justin odwiózł mnie do domu . Sam miał jeszcze jakieś spotkanie ze Scooterem . Poszłam pod prysznic . Po 15 minutach weszłam do pokoju i włączyłam laptopa. Weszłam na fejsa , TT i tak dalej . Nie miałam na nic siły . Weszłam pod kołdrę i zaczęłam czytac jakąś książkę . Nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam .

__________________________________________________________

Emm . przepraszam , że tak mało , ale no jakoś weny brak .
+ Nie dziwcie , że coś może byc w tym opowiadaniu nie zrozumiałe , nie ogarniam dzisiaj .

4 komentarze:

  1. mhm<3 fajne :D a w sumie ZAJEBISTE XD/ Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyczuwam ,że się jaram : 3 .
    Ryan jakiś taki normalny został : D
    No i ma tak zostać <3 , bo ja go uwielbiam *_* .
    Wspaniały jest XD .
    Mmm .. tak ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nosz kurwa, ja chcę już nowy rozdział . ;< PISZ. XD ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Your car could be stolen if you don't remember this!

    Imagine that your vehicle was taken! When you approach the police, they inquire about a specific "VIN search"

    A VIN decoder: What is it?

    Similar to a passport, the "VIN decoder" allows you to find out the date of the car's birth and the identity of its "parent"( manufacturing plant). You can also find out:

    1.Type of engine

    2.Model of a car

    3.The DMV and the limitations it imposes

    4.Number of drivers in this vehicle

    You will be able to locate the car, and keeping in mind the code ensures your safety. The code can be examined in the online database. The VIN is situated on various parts of the car to make it harder for thieves to steal, such as the first person seated on the floor, the frame (often in trucks and SUVs), the spar, and other areas.

    What if the VIN is intentionally harmed?

    There are numerous circumstances that can result in VIN damage, but failing to have one will have unpleasant repercussions because it is illegal to intentionally harm a VIN in order to avoid going to jail or the police. You could receive a fine of up to 80,000 rubles and spend two years in prison. You might be stopped on the road by a teacher.

    Conclusion.

    The VIN decoder may help to save your car from theft. But where can you check the car reality? This is why we exist– VIN decoders!

    OdpowiedzUsuń