środa, 23 maja 2012

Rozdział 12.


- Oczami Rose -  
 Wstałam około 7.00 . Dzisiaj koniec roku szkolnego . Nareszcie wakacje . Cieszę się , że nie będę widziała codziennie Justina . Mam nadzieję , bo niestety jesteśmy sąsiadami .Ochłonęłam już przez te kilka dni . No więc , wstałam i poszłam pod prysznic . Potem się umalowałam i wybrałam ciuchy na apel . Zeszłam na dół założyc buty . Po kilku minutach przyjechał Rayan . Otworzyłam mu .
- Gotowa ? – pocałował mnie w usta .
- Mhm .. możemy jechac . – uśmiechnęłam się .
- Ahh .. Rose , widzisz , Rayan jest dla ciebie idealny . – wtrąciła się mama .
- Tak pani myśli ?- zaśmiał się .
- Tak , naturalnie .
- Mamo , śpieszymy się . Na razie . – pocałowałam ją w policzek i wyszłam .
  No to już koniec roku . Niedługo moje urodziny . Kurde 17 już . Stara się robię xd . No więc … wsiedliśmy do samochodu .
- Wiesz Rayan .. boję się mojej reakcji na widok Justina . Nie widziałam go od naszego rozstania jeszcze . Nie wiem czy dam radę .
- Dasz radę , będę przy tobie . – złapał mnie za rękę .
  Kiedy dojechaliśmy pod szkołę , zauważyłam Justina . Stał sam . To dziwne . Wszystkie jego fanki się od niego odwróciły . Wyszłam z samochodu . Nogi miałam jak z waty . Rayan musiał mnie podtrzymywac , bo nie dałabym rady . Bieber patrzył na mnie cały czas . To było krępujące . Poszłam dalej . Na apelu jak zwykle nic ciekawego . Do domu odwiózł mnie Rayan . Nie miałam ochoty z nikim się dzisiaj spotykac . Pożegnałam się z Rayanem i weszłam do domu . Poszłam na górę . Zdołował mnie wzrok Justina . Jakąś cząstką siebie dalej go kocham i nic ani nikt tego nie zmieni . Usiadłam w fotelu. Zauważyłam przez okno Justina . Kosił trawę . Kocham go nawet po tym co mi zrobił . Patrząc na niego , uświadomiłam sobie , że to , co powiedziała mi mama dzisiaj rano , jest nieprawdą . Bo idealnym chłopakiem dla mnie jest Justin . A Rayan .. hmm .. może chciałam oszukac samą siebie ? Nie wiem .

- Oczami Justina -

  Przed apelem zobaczyłem Rose . Ale ona seksowna . Już nie jest dla mnie . Kilka minut przed apelem podbiegła do mnie Trish . Jeszcze jej tutaj brakowało .
 - Ty skurwysynie ! Jak mogłeś ją tak zranic ?! Dziwek się zachciało co ?! – zaczęła krzyczec.
- Uspokój się .
- Jak uspokój co ?! Ja nie wiem , dlaczego cię tak lubiłam . Nie jesteś święty ! Jak jej nie przeprosisz to cię załatwię !
- A żebym ja się ciebie bał . – zaśmiałem się .
- Nie musisz się mnie bac , ale nie wiem czy będziesz taki odważny co do Matta i Rayana !
- A to teraz pojechałaś .
- Czy ty naprawdę do niej nic nie czułeś ?!
  Nauczyciele zawołali nas na apel . Dobrze , nie chciało mi się jej słuchac . Ale z drugiej strony , to ma trochę rację . Bo z czasem naprawdę zakochałem się w niej . Tylko wiedziałem , że to nie ma sensu , bo stanę się mniej popularny . Jakbym związał się np. z Seleną , wtedy byłoby okej . Ale w sumie , Rose nie była taka zła . Nawet kiedy pod szkołą wyszła z samochodu nie mogłem oderwac od niej wzroku .
Dobra .. dośc myślenia . Zabieram się za koszenie trawy .

________________________________________________________
Jakiś krótki -.-

5 komentarzy:

  1. Bieber ty nie koś trawy tylko idź tam do Rose <3 ! ,bo ona Cię kocha *_* : D , Asię poniosło , hyhy <3 ^^ . To Ryan może być mój XD <3 , a co ; * . Zajebisty : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę ! , niech ta Rose się zastanowi czy kocha Justina czy Rayana ! Masakra jakaś : D
    Pisz dalej bo chce wiedzieć kogo wybierze . < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pierdziele.. wkurza mnie justin !!! yhh.. frajer !! nie mogę się doczekać następnego rozdziału <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce następny < 333333333333333333
    Matko Bieber taka gwiazda i trawe kosi : D Ty to masz pomysły : *
    /Olaa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень много времени, потому еще лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru подробнее https://wicnews.com/caribbean/guyana/two-students-in-guyana-are-still-awaiting-for-their-2020-csec-results-115538764/

    OdpowiedzUsuń