poniedziałek, 14 maja 2012

Rozdział 5.


  Sobota , zamulanie na kanapie przed telewizorem i wżeranie Nutelli . Kocham to . < 3 . Od kiedy wstałam , siedziałam i oglądałam maraton seriali w tv . xd Rodzice pojechali do ciotki . Dawno się z nią nie widzieli . Jakieś imieniny czy coś . Impreza rodzinna . Nie przepadam za tym , zresztą Lucas też.Poszedł dziś nocowac u dziewczyny . A no tak , zapomniałam powiedziec , że mój braciszek ma dziewczynę xd . Nazywa się Emily . Nawet ją polubiłam . Zdziwiło mnie to , że Lucas ma taką fajną dziewczynę o_O . No więc cała chata dla mnie . A no tak , został jeszcze pies xd . Mniejsza ..
 Po 16.00 zadzwonił Jus .
- Kochanie , zaraz u Ciebie będę .
- Ale co ? Po co ? Czemu ?
- Stęskniłem się za tobą noo … - zaśmiał się .
- Okej , to przyjeżdżaj .
  Ktoś zadzwonił do drzwi . Poszłam otworzyc . Bieber pocałował mnie namiętnie na powitanie . Nie powiem , podobało mi się to xd . Poszliśmy na górę . Jus rozłożył się na moim łóżku .
 - Gdzie wszystkich rozwiało ?
- Rodzice u ciotki , pewnie wrócą jutro , długa droga jest i ogólnie pewnie będą chcieli zostac tam na noc .
- A Lucas ? – Rozpraszał mnie tym jak leżał . Był zbyt seksowny xD .
- Nocuje u Emily .
- Emily ? A tak , to ta jego nowa laska ? – dalej nie mogłam się skupic nad tym co do mnie mówił .
- Co ? A no  , no .
- Oj chodź tu do mnie . – zrobił mi miejsce na łóżku . Zeszłam z fotela i położyłam się obok niego .
  Przytulił mnie . Ahh … te jego perfumy < 3 . Pocałowałam go , czułam , że mu się to podobało , bo sam oddał mi jeszcze namiętniejszym pocałunkiem . Rozkręcił się . Zajął się moim stanikiem . Nie poradził sobie z jego rozpięciem .. sierota xd . Musiałam mu w tym trochę pomóc . Potem zaczął pieścic moją szyję . Najgorsze było to , że miałam gilgotki , haha . Cały czas się śmiałam . Potem wziął nade mną górę . Leżałam pod nim i czułam jego oddech na mojej twarzy . Po jakiś 15 minutach opadł na łóżko , położył się obok mnie i przytulił do siebie . Nie rozmawialiśmy . W tym czasie uświadomiłam sobie , że zakochałam się naprawdę , czułam do niego coś więcej , niż to co czułam do moich byłych chłopaków . Mimo tego , że znamy się bardzo krótko . Poczułam się przy nim naprawdę bezpieczna . Chciałabym spędzic z nim resztę swojego życia .
   Spojrzałam na Biebsa , który już spał . Ah .. śpioch mój kochany . ; D . Poszłam do łazienki , wzięłam prysznic i wróciłam do łóżka . Nie mogłam zasnąc przez jego chrapanie xD . Ale jakoś mi się udało …

_______________________________________________________________________


Coś krótki xd . Mam już pomysł na następny
  ; D . Asia , miał być kisiel w gaciach , ale pewnie nie będzie ; c < 33.

9 komentarzy:

  1. Był kisiel był ; D
    Ma gilgotki na szyi jak Pati O.o , hahah <3
    Mraau ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sie rozkręcasz : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ograniiiiiiiiiiicz emotikonki, bo to psuje atmosferę D: Ja nie moge, co 2 zdanie jest xd, albo O.O, albo -.-'. Jako osoba, która już ma duże doswiadczenie, poradze ci abyś też nagle z jednego wątku nie przeskakiwała na drugi, cztli tu się całują, a nagle jadą samochodem. Psuuujesz.
    Pozdrawiam, revcia (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , to moje pierwsze opowiadanie , ale dzięki że mi powiedziałaś , poprawię się ;) .

      Usuń
    2. To też jest jej opowiadanie i może robić z nim co chce . :)

      Usuń
  4. haha fajne. dajesz następny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń